Veel gestelde vragen over producten

 

Kan ik de kwaliteit van het product beoordelen?

Het is mogelijk om samples toe te sturen, maar dit is niet altijd gratis. De samples zijn onbedrukt of hebben een willekeurige bedrukking. Bij duurdere of meerdere producten wordt er een zichtfactuur meegestuurd. Je ontvangt dan een factuur voor de kosten van het product en voor de verzendkosten. Indien wij het sample in originele staat retour ontvangen, crediteren wij de productkosten. Stuur een email naar info@promo2000.nl en geef aan ons door welke samples je graag wilt ontvangen.

↑ naar boven


Hoe weet ik of het gewenste product op voorraad is?

Dit is niet op de website te zien, maar wordt gecheckt door de medewerker waarmee je contact hebt. Indien het product niet op voorraad is dan laten wij dit weten en zoeken we uit wanneer het weer leverbaar is. Indien de langere leverdatum niet akkoord is gaan we op zoek naar een passend alternatief.

↑ naar boven


Hoe kan het product bedrukt worden en wat is het maximale bedrukkingsoppervlak?

Onder het kopje ‘bewerking' bij elk product staan de bedrukkingsposities en – oppervlakten van het product. Sommige producten kunnen op meerdere posities bedrukt worden.

↑ naar boven


Wat zijn instelkosten?

Instelkosten zijn kosten voor het handmatig instellen van de drukmachine. Deze wordt ingesteld op: productsoort /model, drukkleur, drukpositie en afbeelding logo/tekst. De instelkosten betaal je per kleur. Stel; je hebt een logo dat bestaat uit twee kleuren, dan moet de machine twee keer ingesteld worden. Wil je een opdruk op 2 zijden in 2 kleuren? Dan moet de machine vier keer ingesteld worden en betaal je dus vier keer instelkosten. Bij fullcolour bedrukking betaal je de instelkosten per positie en niet per kleur.

↑ naar boven


Ik heb meer of minder geleverd gekregen. Hoe kan dit?

Er is wettelijk bepaald dat leveranciers van bedrukte relatiegeschenken tot 10 procent meer of minder producten mogen leveren. Wanneer je bijvoorbeeld 1000 pennen bestelt, gaan er 1200 door de drukmachine. Het kan zijn dat er 950 goed gelukt zijn of juist 1075. Om te voorkomen dat er veel te veel of juist veel te weinig pennen worden geleverd is er wettelijk een percentage vastgesteld op 10 procent voor een eventuele onder- overlevering. Wij factureren het aantal producten dat wij leveren.

↑ naar boven


Zijn jullie pennen blauw- of zwartschrijvend?

Dit staat onder het kopje 'Schrijfkleur’ bij elke pen. Soms kunnen pennen zowel blauw- als zwartschrijvend geleverd worden. Let hier ook goed op met het controleren van de orderbevestiging! Is de schrijfkleur niet vermeld? Dan zoeken wij dit graag even voor je uit.

↑ naar boven


Ik weet nog niet wat voor product ik wil bestellen, kunnen jullie mij helpen?

Het is begrijpelijk dat de keuze moeilijk is door de grootte van het aanbod. Neem contact op met ons verkoopteam en zij zullen je persoonlijk helpen.

↑ naar boven


Ik zoek een product dat niet op de website staat, kunnen jullie mij daarbij helpen?

Neem contact op met ons verkoopteam en zij zullen je persoonlijk helpen. Er zijn veel meer artikelen beschikbaar dan op onze website staan vermeld!

↑ naar boven


Ik wil mijn eigen producten door jullie laten bedrukken, kan dit?

Nee, wij doen niet aan het zogenoemde ‘loondrukken’. Wij kunnen je daarbij helaas niet helpen en adviseren om op zoek te gaan naar een loondrukkerij.

↑ naar boven