Veel gestelde vragen over garantie

 

Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

Wanneer je een klacht hebt, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bellen of mailen naar info@promo2000.nl. Indien van toepassing, stuur een foto mee van de betreffende klacht. Wij beoordelen de klacht en zullen zo snel mogelijk terugkomen op eventuele vervolgstappen.

↑ naar boven


Valt mijn product onder garantie?

Wanneer de bestelde producten bij aflevering niet voldoen aan hetgeen besteld, kan je in aanmerking komen voor een garantieregeling. Hieronder verstaan wij producten die in een verkeerde kleur zijn geleverd, niet goed werken of producten waarbij duidelijk sprake is van een productiefout. Er wordt niet gegarandeerd dat het (gehele) aankoopbedrag wordt gecrediteerd.

Bij een fout in de bedrukking is een digitale proef leidend. Wij gaan er vanuit dat deze samen met de orderbevestiging goed gecontroleerd wordt.

↑ naar boven